FANDOM

A 3. évad. A winx lányok ellensége Valtor lesz és a Trix. Valtor a Trixnek új erőt ad. A z enchantixot úgy kapják meg kogy a saját országukból megkell valakit védeni.

Évadok Szerkesztés

A 3. évad ott kezdődik ahol a 2. évad véget ért. Stella és a lányok éppen Solariára mennek kikapcsolódni. A Winx boldogan indul el Solariába. Egy pizzériába mennek. Stella sajtos pizzát rendel, ám egy lány elrántja tőle. A lányt Chimera-nak hívják, s két udvarhölgyével jött el. Komoly veszekedés tör ki közöttük. Egy kiadós üldözés után Chimera visszavonul, s a két lány is követi vezére példáját. Eközben egy űrpók rémisztő gyorsasággal halad az Omegabolygóra, s 3 jégtömböt hajít le. Icy, Darcy, s Stormy, jégbörtönnel fizetett sok-sok bűnéért. Icyt viszont nem lehet csak úgy jégbe zárni, ezért Darcy-t és Stormy-t is kiszabadítja. Ezalatt Bloom és Stella egy butikban kinézik a báli ruhájukat, viszont Chimera is ugyanazt akarja, mint Stella. A helyzetet fokozza hogy a ruhából már csak egy darab van. Mialatt Chimera dühkitörése miatt a lányoknak meg kell menteniük 2 zuhanó kiskutyát egy erkélyről, Chimera megszerzi a ruhát, és Stellának választania kell egy másikat. A lányok visszatérnek Magixba. A specialistákkal együtt egy tengerpartra mennek. A Trix ezalatt kiszabadítja a gonosz Valtort, aki egy nagyon kegyetlen boszorkánymester. Valtor megvédi őket a jeges kígyóktól, ám később ugyancsak alul maradnak a boszorkánymesterrel szemben, s így szolgálniuk kell őt is. Valtor kegyetlen dühvel lép a sellők óceánjához, s egy gonosz varázslattal megfertőzi a vizet, a sellőket pedig vérengző tritonokká alakítja át. Hirtelen a tenger is keki színűvé változik, s megvadul. A lányoknak sok-sok kisgyermeket kell megmenteniük. Másnap Stellát, értesti az apja, hogy újra megnősül, s menjen vissza Soláriára, megismerkedni a mostohaanyjával, s mostohatestvérével is. Stella, Bloomot is magával viszi, hogy megmutassa neki a palotáját. Solariában Radius bemutatja Cassandrát, az új feleségét, de Stella egyszerűen rosszat sejt az asszonyban. Cassandra bemutatja Stellának lányát, kiben Stella felismeri Chimerát, s irtó mérges lesz. Közben Valtor, hogy újra erőre kapjon, Soláriába megy, s megtámadja Cassandrát, s Chimerát. Valtor addig győzködi őket, míg Cassandra átadja neki Solaria varázserejét. A varázsló Chimeráékat is a szolgáivá teszi. A bálteremben megkezdődik a hercegnőbál. Cassandra hatalmába keríti Radiust, Chimera Stellát pedig szörnyeteggé változtatja. Radius üldözőbe veszi, a lányát és Bloomot, ám a Winx többi tagja is megérkezik, s a specialistákkal együtt megszöknek. Layla egy idő után visszatér, és sírva elpanaszolja, hogy szülei férjhez akarják adni, majd tudomást szereznek Valtorról. A Winx Stella nélkül elszökik Androsba, ahol szembesülnek Valtorral és a Trixxel. A Trixet könnyen legyőzik de Valtor elátkozza Laylát, majd elmenekül. A lányoknak segíteniük kell egy sellőnek, akinek az anyja börtönben van. Sikerül nekik de a nő súlyosan megsérül. Layla segít a sellőnek és mivel feláldozta a gyógyító erőt a sellő megmentésére, megkapja az Enchantixát. Valtor ellátogat Diaspróhoz, s egy szerelmi bájitalt ad neki. Az önző lány elsőre nem akarja elfogadni, ám később belemegy, mert megtudja, hogy ezzel újra behálózhatja Sky-t. Stella eközben megszabadul Chimera átkától, ám nagyon mérges a lányra. Elérkezik a bál, amelyen Sky feleséget választ. Ide meghívják Musát, Bloomot, Stellát, Laylát, is. Diaspro eközben találkozik Sky-lyal s mérgezett vizet kínál neki. Sky megissza a vizet, s Diasprot választja jegyeséül. A Winxnek le kell győznie Valtort, Icyt, Darcyt, Stormyt, Chimerát, Cassandrát, s Diaspro-t is. Kilátástalan jövő áll előttük.

A lányok megkapják az enchantixet, s az ellenséget legyőzik. A Trix és a Winx felkészült az utolsó összecsapásra. A Winx megkapta az enchantixot, a Trix a disenchantixot, s megkezdődik a végső harc. Legyőzik a Trixet, akik elmenekülnek, Valtorhoz. Valtor tombol a dühtől, és a Winx rátámad Valtorra is, de őt nehezebben tudják legyőzni. Később a Winx újult erővel rátámad Valtorra, hogy visszaszerezzék az ellopott erőket. A Winx visszaadja az ellopott varázserőt, a birodalom ura pedig a Trixet, mint bűntársakat örök rabságra ítéli a kiskőkolostorba. Mikor ezt a hírt megtudják mindhárman előadják magukat jóként, de már késő. Valtor még utoljára megtámadja az iskolát, de Bloom elpusztítja a gonoszt.

Epizódok Szerkesztés

  1. Hercegnők bálja
  2. Valtor jele
  3. A tündér és a szörnyeteg
  4. Az igazság tükre
  5. A félelem tengere
  6. Layla választása
  7. A Fény Társasága
  8. Hűtlen árulás
  9. A szív és a kard
  10. Alfea ostroma
  11. Csapda tündéreknek
  12. A feketefűz könnyei
  13. Utolsó szárnycsapások
  14. Őrjöngés
  15. Sárkányok szigete
  16. Feltámadás
  17. A kígyó fészkében
  18. Valtor doboza
  19. Az utolsó pillanat
  20. A kis tündérek bevetése
  21. A Vörös Torony
  22. A kristály labirintus
  23. A varázslókaland
  24. A boszorkányok színrelépnek
  25. A varázsló dühe
  26. Az új kezdet